hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری های کرونایی گیلان به ۴۳۵ نفر رسید/ فعالیت ۲۳۰ پایگاه واکسیناسیون طی امروز

بستری های کرونایی گیلان به ۴۳۵ نفر رسید/ فعالیت ۲۳۰ پایگاه واکسیناسیون طی امروز

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان را ۴۳۵ نفر دانست و افزود: از این تعداد ۸۰ نفر در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند و ۷۲ بیمار بدحال داریم.
فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کمرنگ شدن چهره کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۸۶ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شدند.
وی تعداد کل بیماران کرونایی بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان را ۴۳۵ نفر دانست و افزود: از این تعداد ۸۰ نفر در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند و ۷۲ بیمار بدحال داریم.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به تزریق بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن کووید۱۹ در استان گیلان اشاره کرد و گفت: با همکاری و همراهی مردم، تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۹۶ هزار دوز نوبت اول واکسن و ۵۴۳ هزار دوز نوبت دوم واکسن کووید در استان تزریق شده است.
مهرابیان با بیان اینکه امروز ۵۲ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان رشت فعال است، خاطرنشان کرد: ۱۷۸ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان های دیگر اقدام به تزریق واکسن سینوفارم، اسپوتنیک و آسترازنکا می کنند.
وی وضعیت کرونایی گیلان را بسیار شکننده دانست و یادآور شد: تنها راه برای پیشگیری از بازگشت گیلان به شرایط چند هفته قبل، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی های خانوادگی و مسافرت نرفتن است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد